Strategie SEO ve 4 bodech

Slyšíte kolem sebe stále dokola, jak důležitá je optimalizace webových stránek? Mnoho lidí pravidelně absolvuje různé přednášky a školení týkající se SEO problematiky. Bohužel pro laiky je nastavení této optimalizace velice náročné a mohou při tom napáchat spousty chyb. Pojďme se podívat na některé strategické body, které vám pomohou se základním nastavením.
 otázky kdo co jak proč kde

Důvod vzniku!

 
Nejdůležitější dotazy, který byste si měli položit hned, než se do něčeho pustíte. Jaký je váš důvod vzniku? Proč jste založili firmu? Jaká je filozofie firmy? Jakých cílů a v jakém horizontu byste rádi dosáhli? Kdo je váš okruh zákazníků a čím je můžete obohatit? Jedná se o základní otázky, na které je důležité znát odpověď ještě před začátkem podnikání. Dané odpovědi jsou klíčové pro tvorbu vašeho obsahu na webu a tvorbu klíčových slov.

Co mohu nabídnout? V čem vynikám?

 
Další neméně důležitý bod týkající se výhod. Zjišťovali jste někdy, proč můžete být lepší než konkurence? Co můžete nabídnout a oni ne? Co vás odlišuje od konkurence? Máte na rozdíl od ostatních nějaké eso v rukávu, s kterým můžete určitě uspět?
seo proces

Šíření našeho obsahu

 
Někdy se může stát, že váš obsah nebude sdílen z toho důvodu, že je zkrátka pro někoho až moc dobrý a dotyčný nechce, aby daný produkt měli i ostatní lidé kolem něj. Pokud se to týká i vás, je potřeba vytvořit takový obsah, který potenciálního zákazníka doslova pohltí. Dalšími možnostmi jsou výborná zpětná vazba ve formě recenzí, reklama produktu či služby ve spolupráci s blogem apod.

Kam s obsahem?

 
Pokud jste došli do fáze, kdy jste si zodpověděli na všechny dotazy, tak je na čase se zamyslet nad umístěním vašeho obsahu. Neméně podstatnou částí tohoto bodu je nastavení SEO. Což znamená promyslet si jednotlivé titulky, popisky a zkusit dořešit vše tak, abyste byli snadno dohádatelní ve vyhledávačích.

Posted in Nezařazené